mandag den 1. februar 2010

OMG.........there was chaos among us!

Starter lige ugen med syg (læs:bwuaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr) mand, der kæmpede en brav kamp for at komme på job, men måtte se sig slået tilbage i sengen ( læs: toilettet) af en omgang lækker mavecirkus. Og alt imens jeg så på ham med (oprigtigt) medlidende øjne, susede der kun een tanke rundt i mit hovede....."Smitter det??"

Det er i situationer som disse, hvor der står en udemærket bil i garagen og håner mig...." Hvad filan??", synes den at sige. "Hvad venter du på??"
Det skal snart være slut!! Jeg vil have det kørekort INDEN jeg bliver 40...allerhelst inden 39. OOOPS, det er snart.:(
Tilbage til morgenstunden......Hvad gør jeg? Ringer naturligvis til min faaaaaar :) Som kommer og redder os igen igen. Skønne, bil-kørende farmand.
Så både ungerne og jeg kom afsted, dog igen ikke uden hjælp fra andre....grrrrrr.

Alt det stress og jag for en utroligt kedelig og meget langtrukken arbejdsdag - dog kun rent arbejdsmæssigt!!For vi kontortøser kan sagtens chit chatte the day away, mens peanuts cookiesne giver en lykkelig fornemmelse in da tummy:)

Alle er hjemme igen, og jeg nyder en kop the, mens jeg funderer.............

2 kommentarer:

  1. Halleluja for farmand! ...men få nu lige taget det kørekort, ikke? ;-)

    Og god bedring til Lars!

    SvarSlet
  2. Hahah Ja :) Dejlige Daddi!! Han står der skisme altid.

    SvarSlet