torsdag den 4. februar 2010

Wohooo.... :)

Så kan vi endelig komme igang med alle vores små og store projekter på huset!!! The bank said "GO!" Er I (læs:du) klar over hvor svært det er at spise og drikke, når man ikke kan få armene ned!? Det er altså ikke nemt...;)

Det bliver bare så fedt, at få vores badeværelse færdigt, som vi hev ud for 4 år siden. OG at få lavet børneværelser ovenpå....nice. Alfeprinsessen skal da ha et ordentligt værelse, hvor man kan danse uden at slå hovedet op i skråvæggen!! Det bliver bare kanon. Glæder mig, glæder mig g.l.æ.d.e.r.miiiiiiiiiiiig! :O)
Derudover er der en masse andre ting...en dør der skal mures til og en åbning, der skal laves......"nogen" der kender en murer?? hihihi.....

Jeg har haft anden dag på job som indkøbs assistent og har lavet mine 2 første indkøbsordrer....det var stort! Især da jeg aldrig tidligere er kommet overens med det skod program jeg skal bruge. Men det lykkedes for mig, uden at få blå mærker :) Derudover er jeg igang med at lave "Le bible" - mine guldkorn/notater. Når jeg så bliver overladt til mig selv, er jeg godt rustet......I hope :) Ihvertfald også en god dag på jobbet.

Imorgen er der fastelavnsdag i indskolingen, dvs. alfeprinsessen skal komme udklædt, og vi var som sædvanlig sent ude, så vi var ude og kigge efter et mulan kostume igår....i Vojens:) Har kan man kun købe crappy costumes i enten kvickly eller boghandelen. Jeg ville ønske at jeg bare kunne sætte mig ned og sy, men det kører ikke rigtigt for mig..ævæv.
Nåmen, der VAR jo ikke noget Mulan outfit, vi støder dog på en klassekammerat, som da tilfældigvis har et fra sidste år, som vi må købe for en 50'er! Hvor heldig har man lov at være??? Og det passer bare perfekt!!
Her til aften har vi forsøgt os med spisepinde i håret - super cool - og i morgen tidlig bliver det den helt store tur med pudder røde læber øjenskygge og wauv!!

Det kan jo blive det første billede på bloggen :)

2 kommentarer:

  1. Yeeeeehaaaaarh! Og hurra for banken! :-)

    Hollakæft, det bli´r fedt Karina! Hvor KAN jeg godt forstå du/I ikke kan få armene ned, for byggerod og udsatte planer er altså noget af dét der kan give undertegnede grå hår og mavesår. Jeg hader, hader, h.a.d.e.r det - men elsker når alt bare falder i hak og lykkes til sidst :-)

    Og mht til alfeprinsessen, så så jeg dét indlæg først. Bare scratch mit dumme spørgsmål om hjemmesyningen nu... ;-)

    Og hov! Jeg kender da en murer! ;-)

    SvarSlet
  2. hihihih ja jeg tænkte også mit :)

    Hey! Har den murer en familie han kan tage med???

    SvarSlet