torsdag den 4. marts 2010

Stress fri snart!?…..Ryst halefinnen :)

 

Argh, siger jeg bare.
Nu har jeg været en måned i mit nye job, og puhaaaaa jeg har haft stress på i den her uge. argh argh. Tirsdag nåede jeg nærmest ikke ud i bilen før al gassen gik af mig…hihihi.

Derfor ser jeg også ekstra ekstra meget frem til i morgen aften :)


7662-27724

Billedet har jeg lånt her og klik på det så kommer du til..

HAVFRUEAFTEN I KOLDING SLOTSSØBAD!!!

2 gange om året tøffer kvinder i alle højder, drøjder og aldre, i skønne hvide badekåber rundt og spiser tapas, mens andre svømmer eller får behandlinger go ser på boder.
Og Saunagus!, siger jeg bare….SAUNAGUS! Det er suuuuper fedt.

Det er sauna extraordinaire! Med æteriske olier, saltscrub og det kolde kar :O)

Delish!!

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare til at være en skøn aften. Rigtig forkælelse :)

    SvarSlet
  2. Det er SÅ fedt!! Og man falder nærmest i søvn bagefter, af velvære :))

    SvarSlet