søndag den 14. marts 2010

What’s that knitter??

“Jeg vidste slet ikke at du kunne sådan noget, skat! Det ser godt ud!!”
Er det ikke bare SÅ dejligt at blive rost??

Min weekend har bare ikke været særlig produktiv ( besides the occasional knitting) – og det har egentlig været rigtig dejligt.

Jeg har langt om længe fået bestilt et ophold for 2 på Hørning Kro, nær Århus :) I efteråret vandt jeg et gavekort til Dansk Kroferie, som vi først har taget os sammen til at få brugt nu.
Sidst i april…..Fra fredag til søndag….aaaaaaaaahhhhh!!
Shopping i Århus hele lørdagen…uuuuuuuuhmmm……kylling kebab med hvidløg og chili fra den lille kebab-bar, der kun har 4 retter på menuen.
En tur i TP Musik marked og købe os fattige i musik og flimz. Ikke lave mad, vaske op , børste andres tænder etc.
Bare Lassebassen og mig :)
Jeg glæder mig vildt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar