søndag den 4. april 2010

Murmur…..

Nu er påsken snart veloverstået. jeg skulle egentlig have brugt den til at klare hovedet og samle energi til den store, forestående opgave, jeg er blevet tildelt. Men med 3 faste. overnattende gæster, en heldags-fødselsdagsfest, garneret med noget forkøling…… you do the math! ARGH!
Som ekstra lille bonus, oplevede jeg igår et lille **blooooop** i mit højre øre , og siden har jeg ikke kunne høre noget med det :)

Når jeg nu har jamret lidt, må jeg også sige, at vi HAR hygget! Set masser af flimz, og senere idag står den vist på en ordentlig gang hairdo med ZOHAN og måske en tur til Hukilau Café!?……aaahhhh mors dejlige unger e.l.s.k.e.r. bare Adam Sandler :o)

Hvordan mon det gik med Bollyfanten? Har I alle fået jeres Påskeoverraskelse? Hos os er chokoladen væk og de gule bliver flittigt brugt. Selv Patrick synes de er for fede :)

2 kommentarer:

  1. Her har det ikke landet noe fra Operation Påskeglad enda, men det kommer vel...kanskje..hi hi det er jo alltids fint med julegaver også ;) Så godt å høre at du har hatt det fint i påsken, min er over jeg er på jobb. Men hadde jo hele 10 late dager, så jeg kan ikke klage.

    SvarSlet
  2. Øv altså....Jeg håber da at du får din snart!
    10 dage.....aaaahhhh ville bare være så dejligt.

    SvarSlet