torsdag den 20. maj 2010

Voodoomaaan..

Havde et maveonde søndag mandag, hvilket har resulteret i den sejeste omgang 6 pack :O)
Hvis man altså kunne se dem.
Det eneste jeg har fået ud af det er at gå rundt totalt krumbøjet i nogle dage,da muskulaturen i maveregionen, var "spændt op til lir"...på den ufede måde gange 100!!

I dag var jeg så hod Alf - byens magic man. ELler min voodoo doktor, som jeg kalder ham. Fik lækker dybde massage...på ryggen, Det gav ingen mening til at begynde med, men kan godt mærke forskellen nu :)
Herefter en lille lur med nåle forskellige steder i ryg og nakke - i ubehagelig stilling - face down på en massagebriks. Og jeg skulle naturligvis ikke have indstillet "hovedpuden" lidt nedad vel?? nej enj jeg ligger fint!!! not....heheh men My bad.

Har jeg nogen sinde fortalt at jeg har Alf tæer??

2 kommentarer:

  1. Aj, hørtes ikke godt ut å være så syk. Håper du er litt bedre etter turen til heksedoktoren, han høres ut til å ha magiske evner. God pinse til deg og dine :)

    SvarSlet
  2. jeg har det godt idag...he worked his magic! :)

    SvarSlet