søndag den 28. november 2010

A room with a view.

 

Så fik Frede Fup sit værelse…….STORT!
Lassefar har også knoklet for at det kunne blive færdigt, og idag flyttede han så ind Smiley,

Han har dog ingen møbler rigtigt, så Alfeprinsessen kåner ham en sofa, og Pjottedrengen låner sin gamingstol til ham….sidstnævnte blev modtaget med stor begejstring. Den kan man sætte sin iPod til og den spille HERREGODT!! Smiley Lidt blæret der….hehhee.
Nu kan han langt om længe få besøg herhjemme….også selvom de åndssvage voksne er her.

Det eneste værelse der så mangler at blive klargjort er….MIT!!! UF hvor jeg glæder mig. Tænk at kunne gøre stort set hvad man vil mht farve og indretning. Jeg tror jeg kommer til at tilbringe rigtig meget tid deroppe…..sorry.
Har allerede handlet mit første møbel til rummet – skal hente det imorgen. Så kommer der billede på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar