fredag den 26. november 2010

Where to begin !?? (Part 2)

Som jeg sagde er Frederik jo flyttet over til os. Stakkels barn..hehehe han har stadig kun en seng ( læs: ikke noget værelse), så det der med venner på besøg, foregår kun såfremt vi ikke er hjemme – tror måske vi er for pinlige!?? Eller….
Første salen er vi jo godt i gang med – Lars maler værelse til Frede Fup. Måske han flytter ind i denne weekend. Næ hov….han har jo ingen møbler Smiley med åben mund Nå vi må se om vi kan trylle lidt.
Når alle unger så er på plads går vi igang med….dumdumdum duuuummmmmmmmmmm……mit KREA RUM!!!! Det bliver übernice/cool/fedt!! Jeg glæder mig helt vildt. OG tænk – bare chance for at jeg kan gøre hvad jeg vil med det mht f.eks. farver Smiley. Jeg tager gerne imod alle slags gode/sjove ideer, girlz.
Hov kan også lige se at jeg må da skifte mit billede.uhuuuuuu…er jo en lille karotte nuSmiley, der blinker

(nu UDEN surt opstød)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar