mandag den 8. august 2011

That was that and this is this…….eller noget!?

 

Fyrre
Fyret
Ferie…slut
Fed!??
Nej nu stopper det altså!

Af uransagelige grunde måtte jeg i min bikini onsdag i sidste uge……jesus kristus!
Tøj uden på and never take it off!!! Det var et bittert øjeblik…oveni sommerens andre store øjeblikke…

Der var jo også den famøse Take That koncert…..hahhaha ….nej en underlig oplevelse. Er jo ikke Fan- Fan…det er ok musik, nogle numre naturligt bedre end andre, men i det store hele..ok.
Ovenpå en Conny-bil-tur, med høj musik, skrålen og sjov (det var sq lidt skægt!), befandt jeg mig 15 meter fra porten, da den stakkel mand (“den smilende idiot”), fortalte os at “Staklen” (aka Robbie) havde avs i mavsen.
Der delte vandene sig!! Valget stod mellem at være enoooormt PISSED eller meget, meget ked….hulk.
Jeg må sige turen hjem var ikke helt så højlydt Smiley

Dagen inden havde jeg haft sidste arbejdsdag hos Brighpoint….øvøv…det var også en underlig oplevelse…..jeg fik faktisk ondt i røven ( hehe) af at sidde derude!
Det var en smerte der udviklede sig til en pilonidal cyste (:goolge it!), noget med en kanyle og dobbelt penicillinkur.
“Det virker som antabus, så du må ikke drikke alkohol, mens du tager dem….plus 2 døgn efter!!” Og forresten….God ferie!!

Da vi jo skal holde 90 års fest i år ( vi er ikke færdige med at diskutere forholdet….30-60, 40-50 eller 20-70 Smiley), skulle ferien ikke være for dyr.

Vi tog til KBH, besøgte vores dejlige venner og familie. Det vigtigste formål med turen, var at få Farfruen ind i hendes lejlighed igen.
Hun har været i genhusning i et par måneder pga. vandskade.
Der var en dag hvor vandet i ejendommen var blevet lukket, hvilket en beboer på 14.etage havde glemt, så alle vandhaner stod åbne ……til info bor Farfruen på 13.etage!

Dette resulterede i at der kom vand ud af stikkontakterne hos min 81-årige svigermor…..øvøvøv!!
I torsdag flyttede vi hende så ind i hendes lejlighed igen, fik sat alt på plads og pakket alle flyttekasserne ud. Det gav lidt ro i sjælen Smiley

Vi var da også en tur i ZOO!! Dyrene var bare ikke hjemme….
Ihvertfald ikke særligt mange af dem.

Nå men hjemme igen, skulle ungern på camping med bedsterne, og vi besluttede at indkøbe hylder og reoler til deres værelser.
begge børneværelser blev ført up-to-date og ungerne blev ellevilde!
Mission accomplished!!

Nu står den på jobsøgning og krea rum (jaja…..eller nej, det er stadig ikke klart)….altså nu Smiley.

May the schwarz be with you!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar