onsdag den 12. oktober 2011

En dag på klinikken

 

Så oprandt dagen hvor jeg skulle ned og have fjernet den lille knude under mit venstre bryst. Har ikke været nervøs, men blev da alligevel lige lidt usikker i timen op til.

Operationen tog blot 20 minutter, og de 10 gik med garanti med sludder sladder.
Hvis man kan kalde det for hyggeligt, så var det lige det! Stemningen hos plastikkirrug, Morten Bischoff, I Åbenrå, var meget hyggelig. Både han og sygeplejersken er rigtige lune, rare mennesker.
Dagens joke, var at jeg kunne få det til halv pris, da jeg selv måtte holde brystet : D

3 sting, er hvad jeg fik med hjem….men for filan det gør ondt! Man bruger alligevel lige undersiden af babsen mere end forventet :) Så jeg lægger mig lige lidt.

Jeg tør slet ikke tænke på hvor ondt en brystforstørrelse eller reduktion må gøre!!

2 kommentarer:

  1. Øvs nej, det er aldrig sjovt. Håber du er ok nu?

    Mange hilsner fra en anden Sønderjyde ;)

    SvarSlet
  2. Mojn :) Jo tak..det gik godt, og var "bare" en fedt knude...heldigvis.

    SvarSlet