tirsdag den 8. november 2011

TwiFan

 

Også i den grad!!
Havde Twilight marathon i lørdags, som lille optakt til d. 16.11, hvor jeg skal til forpremiere..whooo hooo…!!

Har læst de 4 bøger, på original sprog. har hørt at oversættelsen skulle være ret dårlig. Stemningen er ikke rigtig indfanget.
Oh well, men blev da lidt inspireret til at genlæse den fjerde bog, Breaking Dawn!

Jeg kan i den grad anbefale enhver….læs dem nu!!
Og samtidigt en lille advarsel. Det er stærkt vanedannende.

Hold on tight, spidermonkey!

7 kommentarer:

  1. Hei fru twilight, hvordan er det med deg? Skal du og jeg ha vår egen kreative pakkekalender i år? A la operation påskeglad? Skulle gjerne vært med på Karinas men med alle mulige virus, infeksjoner og diverse som hører med på å være "gammel" og gravid så ønsker jeg meg en bestemt dato å sende på, ikke risikere at den blir om 2 uker. Stress!!! Så kan du jo lage en ønskeliste som jeg kan plukke fra og så lager vi en pakke til hverandre, ikke 24 OMG. Men om du ikke orker i år så si fra, jeg tåler det. Knus fra Kristin

    SvarSlet
  2. Hej.
    Fru Twilight....I like it!:)
    Det vil jeg gerne, og er helt enig med 1 pakke!!
    Men skal det bare være overraskelse, eller ønsker!?
    Og for min skyld så tæt på juleaften som muligt ;) så lægger jeg min under træet :D
    Knus K

    SvarSlet
  3. Hei igjen, hmmm. Det hadde vært greit med noen hint? Kanskje farger, hårdt eller mykt? Og ja, gjerne i tide til å legge under treet, her i huset får nemlig ikke de voksne mange pakker ;-) knus

    SvarSlet
  4. Hmm...masser af pangfarver...blød/mykt...det er du jo så god til :)
    Og til dig så? :)))

    p.s. Iamacrazyhatperson

    SvarSlet
  5. Hei igjen, crazyhatperson, på dropsdesign er det mange modeller, lag en topp 5 med modellnr til meg og topp 4-5 farger som jeg kan plukke i så skal jeg ryste kortene litt i en hatt og se hva som ramler ned i postkassen i Danmark, gi gjerne hint om størrelse også. Jeg er lett å glede, liker både hårde og myke pakker og elefanter ha ha. Alle farger er fine :-) ååå som jeg gleder meg :-) knus

    SvarSlet
  6. Super...det er en deal. Jeg vender tilbage med Top5

    SvarSlet
  7. Posehuer:

    DROPS 114-30
    DROPS design: Model nr U-578


    DROPS 109-26


    DROPS 116-15
    DROPS design: Model nr PO-019


    Snowflake
    DROPS Design: Model nr EE-380-381
    Garngruppe E

    Ariel
    DROPS Design: Model nr EE-386-387
    Garngruppe E
    Ikke rosa!!

    Farverne er helt op til dig :)
    Jeg er gået igang med en little something til dig :o)

    SvarSlet