torsdag den 7. februar 2013

Long time no see

 

Så gik der lige en rum tid igen Smiley 30 December var sidste indlæg, så jeg lige…uha uha.

Der er jo sket tinng og sager siden sidst.

D. 7. Januer startede jeg i virksomhedspraktik i et ultra lille reklamebureau Smiley 1 mand, på en hems i hans lejlighed..hahahha anderledes, men ikke på nogen dårlig måde. Bare anderledes.

Det var også dagen, hvor Alfeprinsessen lige pludselig blev lidt større – og hendes mor gik helt i selvsving! Det var jeg sgu ikke stolt af.
Og igen…..samme dag fik min dejligste bonderøvs, klre mand en blodprop!! 42 år – wtf!??
Heldig vis fik vi lov at beholde ham lidt endnu, og han har det godt, efter omstændighederne.

 

Det var en barsk start på året, synes jeg. Både gode, mærkelige og dårlige ting…på een og samme tid.

I tirsdag startede jeg i job med løntilskud i samme firma – KONGE!! Jeg skal være der (forhåbentlig) i de næste 6 måneder.Smiley med åben mund

 

Det kreative ligger lidt på hylden pt. Maden kommer snart på igen. Bøger får jeg læst en del af….måske der snart skulle komme lidt anbefalinger!?

Åhr jeg lover ikke noget, men prøve….det kan jeg.

Knus!

2 kommentarer:

  1. wow, dette var da ikke bare godt nytt. Men for en lykke at mannen overlevde og at mor fikk jobb, hva er å gå i selvsving????
    Knus fra fjellaben med familie

    SvarSlet
  2. Ja det har godt nok været rollercoaster :)

    Selvsving....hmmmm på engelsk en slags overdrive!?
    Lad mig sige, at der skete noget drastisk i vores liv, og jeg håndterede detikke særligt godt :D

    SvarSlet