torsdag den 30. maj 2013

Det’ uhyggeligt!

 

Og her tænker jeg ikke på industriopvaskemaskinestyrende personer med downssyndrom, i et hospitalskøkken!

Nej jeg fik det mest mærkværdige tip fra Down Under igår – i forhold til mit FNOT og ARGH!

”Vicks vapor rub on the soles of your feet then put socks on. Works a treat.
Hope you feel energized again soon. Lots of healing hugs for you xoxo”

6606763-young-woman-massages-her-foot-on-a-white-background

Øhmmmmm……!?

Men nu er jeg jo ikke så firkantet, så wth…..jeg smurte da Mentholatum (en slags Vick :) ) under fusserne og tog sokkerne på!

TROR SGU DET VIRKER!!?!
Jeg har det ihvertfald mærkbart bedre idag.
Og hvis man lige tænker efter engang – også Bonderøven, tak!…..Hvis zoneterapi og akkupressur virker, hvorfor så ikke!? :D

 

Det er ihvertfald et tip jeg har tænkt mig at huske!

 

Og så fandt jeg lige lidt links om flere udnyttelser af det :) ( googlede Feet and vicks vaporub)

http://www.divinecaroline.com/self/wellness/twelve-surprising-uses-vicks-vaporub

http://www.squidoo.com/vicks-vapor-rub

Ingen kommentarer:

Send en kommentar