søndag den 5. maj 2013

NT: Uge 2..oh lalala.

Hollaop…har det kun været 2 uger?? Jeg føler det som at jeg har været i gang for ever :)
Heldigvis ikke på den lede måde….hahah.

 

Jeg kom jo ud af uge 1 med masser af smil og positivitet (nudge nudge, now what I mean??), og jeg har forsøgt at bibeholde den nye sindstilstand.
Der har så naturligvis lige været lidt småting, der har trigged min gamle ven, Stress :/

Andre børns mødre, der bare er sig selv nærmest og ihvertfald ingen fejl har what so ever!! DET kan godt sætte min halløjsa igang!
Men nu er jeg jo udstyret med min allerbedste Lassefar, som tager over, når min følelseshjerne klapper sammen. Thumbs up til Lassefar! <3

Jeg havde jo den ene “dårlige” dag, hvor jeg fik smagt på min dårlige samvittighed…..og føj for fanden da.
Først smagte den RIIIIITTIII godt, og så VIRKELIG grimt!…huuuulk og hurra. For nu ved jeg det!

Resten af ugen gik super godt, og selv på syndedagen smagte øllet ikke godt, så jeg tog en danskvand…hahahha … omg er jeg ved at blive hellig???

Det skal lige siges at jeg kom en lille smule igen, med min gode ven Bombay, lidt senere – med tryk på lidt :)2013-05-05T13-02-37_22013-05-05T13-02-37_3

 

Og ja hovsa da……Var da også på vægten igår morges!
Kan ikke rigtig hitte ud af om jeg ikke burde investere i en vægt!? Jeg opsiger jo min fitness abo. Vil være lidt underligt at rende over til naboen hver lørdag morgen, for at blive vejet…hihihi.
Og hvad sagde den så, spørger du??
73,6!!!

 

Dagens løbetur gik rigtig godt – og jeg løb hele vejen!

Jeg tror jeg har fat i noget :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar