tirsdag den 28. maj 2013

NT….nu med snot og MEGA ondt i halsen!

Dr. Martin mener at jeg har fået for lidt rødvin…. Og da jeg jo pt holder mig helt fra det, kan han jo godt have ret :)

2013-03-14 18.10.09      

Ihvertfald vågnede jeg i går op med savsmuldstapet i svælget og halsen……

NOT NICE, siger jeg lige. Hvad fanden skal det nu til for??

2013-05-28T10-30-34_0Idag har jeg fået snot med som bonus…YAY! :/  

 

Tirsdagsløb er derfor aflyst…hulk… jeg fik dog lavet maveøvelserne i går…nåja lige pånær de der benløft, som slår mig ihjel. Og får dem også lavet i dag, håber jeg.

 

Jeg var på vægten i fredags, og det går nu den rigtige vej igen – 74.4 – slowly but surely. 1 kg på 5 dage er vel ok :)))
Mit hår er også begyndt at være lidt out of shape…hahahha…oh no!

 

 

Nå tilbage under dynen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar