fredag den 21. juni 2013

NT: Fredag er hundelufterdag!

Dagen hvor Mimse og jeg skiftes til at trække hinanden rundt på en 5-7 km strækning :)
Nej hollaop….vi følges fint, og det er kun hende der tisser over det hele!

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle afsted idag, da jeg jo har proppet mig med alt muligt, pga. MISSIONEN! Og vejret så heller ikke super fedt ud.
MEN…..afsted kom vi og det var en skøn tur, også slevom at det regnede. På et tidspunkt var der noget der raslede bag os , og Mimselejse hoppede……men det var bare en ung pige på sådan en rigtig tøset damecykel.
Er stadig i tvivl om det var cyklen eller hende der raslede………FUK MI hun var tynd!!

 

Mht MISSIONEN……pooh (hehe)……den er ikke helt overstået endnu.



Skal til 40 års fødselsdag hos skønne Anita i aften, sammen med nogle af de dejlige tøser fra Girly Nigth…nåja og vores respektive…haha…………tænker at øl jo er godt for intelligensen! Er det også godt for mavsen??:)
Og så er der jo kun 6 DAGE til at vi skal opføre os som 25 årige igen :) :)…..så en lille træning er på sin plads. Godt planlagt, Anita!

Rigtig god fredag derude :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar