mandag den 17. juni 2013

NT..ENDELIG!

Yahoooooooooooo……første løbetur i 3 friggin uger! OG jeg løb hele vejen…….SÅ FEDT!!

Det har godt nok holdt hårdt med at komme ovenpå igen, men har "leget” voksen og tænkt mig om (klappåskulderen), selvom det har været deprimerende.
Især når man kigger på håret…hahahahah….. :) Vægten er stadig 74,2 kg, hvilket jo er godt nok…alt andet end opad :D

Der er dog lagt revideret plan:
3 dage træning/1 dag hvil- turnus……..det vil jeg prøve de næste 14 dage. Så er det spændende om det rykker noget.

THIS IS THE PLAN, STAN:

Morgen:
1 løbepas min 3 km
70 situps
90 crunches
42 benløft
60s plank
Squat challenge – dagens antal ( idag var det eksempelvis 50)
2013-06-03 12.03.53

 

Aften:
Yoga – 20 minutter. yoga
Har fundet en app, “Daglig træning”,  den er rigtig god at følge. Der er kun små ting i vejen med den, som eksempelvis at man bliver trær af at høre Dåse sige “Mountainpose”….aaaaaaaargh!
Og så naturligvis svimmelhedsfaktoren, når man skal tage dybe indåndinger, og rejse sig op næsten samtidigt….uha, kan man vokse sig fra det!??


Udover det er der vel kun at sige….Jeg har søgt et job, som jeg er HELT vild for at få fingrene i!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar