onsdag den 31. juli 2013

Flad-op-ad-bakke onsdag

Har dæleme lidt svært ved at finde i seng, og ikke mindst lægge mig til at sove, for øjeblikket.
Nu er det jo også en slags hverdag igen, hvor Lassefars ferie er slut.

I aftes var der 2 fnise/snakke/sludre tøser ude i Altan-teltet, der ikke ville holde mund.

Så er man jo heldigvis i sin gode ret, som mor og semi-voksen, til at råbe0511-0809-0313-0154_Angry_Woman_with_a_Red_Face_clipart_image_jpg ….heheh….det hjalp da også. Smiley Til sidst.

(Billedet er lånt her

I dag vågnede jeg godt tidligt, og fik kaffe og morgenmad, men pludseligt var mit batteri helt fladt….og jeg mener HELT fladt.
Jeg husker ikke hvornår jeg sidst måtte bukke under og smide mig på sofaen, med AJ i ørerne, men det gjorde jeg ihvertfald. Og det hjalp da også.
Det er en app, der hedder GetFit, som er noget hypnose-noget, der kan hjælpe med at holde fokus. I like it!

 

Så var det jo også dagen, hvor vi fik Pjottedrengen ud på hans første 3 km løb…hvor han løb HELE vejen. Tænk hvad man kan sætte sig op til, når det er elektronik i udsigt Smiley
Han havde fået lov til ( for egne penge) at bestille et headset, når han havde gennemført de 3 km…….hahahahha hvad filan skal vi finde på nu!?

Alfeprinsessen var også ude – planen var 2 km, og dem gennemførte vi også, men havde dog et lille uheld på vejen, hvor jeg vrikkede lidt rundt på Foot igen! Argh og jeg hylede med det samme. Jeg så lige i ånden at det hele nu var slut og ovre…..hej hoooo på vej mod 80 kg igen :/ vrææææl.
Vi tog lige et par minutter – tror også lilletøsen lige blev lidt forskrækket over min reaktion – og derefter fortsatte vi. Og om hun ikke løb stort set de 2 km!? Jo jo…var lige nede og gå powerwalk 2 korte gange, og ellers var hun bare kanon!!

Så der sad vi, familien Svedpåpanden, med glohede kinder for første gang alle 4 <3 <3
2013-04-28 09.15.18Sgu en dejlig fornemmelse.

Nu kan jeg så bare “glæde” mig til i morgen……kom forleden til at foreslå ungerne en cykeltur til Haderslev Smiley med åben mund Smiley med åben mund.
We leave tomorrrow!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar