torsdag den 11. juli 2013

Kuk Kuk….er der nogen?

Jeg aner ikke hvordan, men jeg fik mine unger op kl 9 idag!!

En dejlig travetur ned til Torvedag i Vojens… fisk, ost og Stollig…så er den i vinkel Smiley
Pjottedrengen blev “snydt” til frisøren – vi skal bare lige ind og se om de har tid - så håret er nu lækkert.
Og så fandt jeg ud af at min datter mestrer den fine kunst at plage UDEN at plage…jaja…. istedet for at spørge, PÅPEGER man bare at “nøj, jeg kunne godt have en hotdog lige nu!”…eller “nøj, sådan en slikpind ville smage godt!”
AAAAAAAAAAArgh Smiley med åben mund


Til gengæld måtte jeg love at lave ostebrød, når vi kom hjem…nu var den lækre hvidløgsost jo indkøbt.
”Moar….har du lavet dem?? Kuk kuk…er der nogen!?”  
 2013-07-11 14.15.51 Til dem der vil prøve selv Smiley :
Tomatciabbatta, hvidløgsost, skinke, tomat, revet cheddar… Oregano, Salz und Pfeffer…10 minutter ved 200 grader.

 

Aftensmaden bestod af Sildehaj steaks stegt med forårslåg og cherrytomater, dertil råstegte kartofler og en rest tzatziki.

Det er bestemt ikke sidste gang vi har prøvet det……meeeeeeeen der går lige lidt, for pheew, den er alligevel lidt pebret, if you know what I mean.

2013-07-11 18.47.38

Og nu tager jeg mig noget mere vand med citronsaft Kun for sjov

Ingen kommentarer:

Send en kommentar