onsdag den 10. juli 2013

NT: Ny rekord og en tur i “stolen” igen.

Den længste løbetur til dags dato!!
Jeg havde en klar forestilling om, at jeg måtte ud at løbe hundelufterturen, og drejede da også af de rigtige steder Smiley men efter de første 4 km, hvoraf den sidste var på viljen, måtte jeg ned og gå nogle gange.
Men efter 6,42 km var jeg hjemme og stolt!! OG FLAD Smiley 

 

I eftermiddags var det så tid til TAKE 2 hos Skidedamen (Colon Wellness)….. jeg er sgu noget overrasket må jeg nok sige.
Efter mandag, fik jeg ikke det der glædesrush, som jeg fik allerførste gang, og heller ikke den samme lethedsfornemmelse.
Tilgengæld havde jeg en oplevelse af at hele min krop snurrede, som om der var lukket op for energigennemstrømningen eller blodtilførslen…I don’t know…men fedt var det.

Idag må jeg sige at der dog skete noget med tyngdepunktet, humøret og følelserne! Det er nice!

Måske det var Kristins 35 kg!?
I don’t know, men jeg er stadig meget spændt på hvordan jeg har det på fredag Smiley efter den sidste behandling……tut tuuuut!

 

To be continued…..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar