torsdag den 8. august 2013

Groft!

Jeg må lige have det ud…..

For et par år siden var jeg til samtale ved et firma i Padborg. Det var ikke en opslået stilling, men via mit netværk.
Det var en meget behagelig samtale, der varede 1-1½ time.
Jeg tog derfra med forholdsvis høje forventninger, som efter 1 par måneder uden lyd faldt til jorden. Jeg havde på det tidspunkt skrevet og spurgt til stillingen, og havde fået svar om at de lige havde brug for lidt tid, hvilket jo var helt på sin plads.
Tiden løb bare ud i sandet, tror jeg, for jeg hørte ikke mere til det.

Indtil….. at de kontaktede mig for et par måneder siden. Nu om en anden stilling.
Jeg tænkte wth…. alle har fortjent en chance mere Smiley

Jeg var igen til samtale dernede, igen en behagelig timelang samtale.

Nu har jeg så igen ikke fået en tilbagemelding.
HVOR arrogant er det lige???
Kan det passe at arbejdsgiverne kan tillade sig at være sådan, og behandle os arbejdsløse på sådan en måde. Mine forventningerne stryger jo klart i vejret, når DE kontakter MIG!!

Jeg har denne gang valgt FRA!
Skrevet en ultra kort mail til dem…..ordlyden:

Hej.

Det virker meget arrogant, når I for anden gang i træk blot undlader at give en tilbagemelding.
I behøver ikke at kontakte mig en anden gang.

mvh

K

 

BUM!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar