søndag den 18. august 2013

Hutenhaahre!? (er der noget der hedder det?) und sonnstiges von Heute

Bare rolig…. der er ingen grund til at se det hele.

 


Kom blot til at tænke på denne lige nu, da jeg seriøst er nået til HATTEFASEN!

Mit hår har overtaget styringen på toppen – der er ikke noget at gøre.
Heldigvis er jeg jo tæt på første del mål, så mon ikke jeg overlever!?
Jeg håber på en frisør tid inden udgangen af august Smiley men nu må vi se.

 

Idag har jeg gjort lidt alternativt for min situation som jobsøgende. Jeg har slået en uopfordret ansøgning op på min Facebook, som billede, til at alle min venner og mit netværk kan sprede budskabet.
Jeg tror fuldt og fast på at det er vejen til et godt job Smiley ….eller blot et job. Hahaha…. er så træt af at “gå hjemme”.

Indtil nu er opslaget delt 27 gange <3  <3, men der må bestemt være flere delinger på vej, mine 354 venner Smiley med åben mund hahahah.
Super søndag aften til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar