onsdag den 7. august 2013

Mast.dk

Her vil jeg så lige pointere, at jeg GODT kan mærke at jeg er i live!!

De ca 10 km løb  igår, efterfulgt af sammenlagt 30 km på cykel med ungerne idag………. jeg kan mærke det!

Men feeeeed tur vi havde….og ungerne strøg afsted….jeg måtte lige hive mig selv op ved hårrødderne, da  vi ramte en stejl bakke inde i Haderslev. Men det lykkedes og vi kom helt frem på vores trofaste, ny shinede cykler.

2013-08-07 19.06.23

Bedsterne, som vi tog ind til frokost hos, var også meget stolte af deres seje børnebørn Smiley…ligesom deres momsy!
Det var en super hyggelig tur, og inden start var vi lige hos cykel Ludvig, der tempfiksede min kæde, der fileme hang lidt med næbbet.
Og se så, hvad jeg lige fundt på hylden der…… Smiley med åben mund

2013-08-07 19.06.03 Næææhhhh og mig som lige stod og manglede en champignon!! Og nedsat endda <3
Alfeprinsessen synes det var en blanding af fedt, sjovt og pinligt, tror jeg….sådan med “dejlige babser” på hovedet Smiley

Vi fik slet ikke taget billeder på turen…nøøøøøøørj det er for dårligt!!
Betyder det at vi må afsted igen?? Det kunne næsten  være grund nok til at gøre det igen – det danske landskab er så smukt på denne årstid.


Meeeeen vi venter lige nogle dage. Vi har avs i rumpetten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar