mandag den 12. august 2013

Tillad mig lige at strege lidt af dagen ud.

2013-06-26 06.54.10

Når hunden har svært ved at sove om natten, og der ikke er gulvtæppe i soveværelset …… så er det fileme også svært for mennesket at sove!
Argh, jeg var “død” da ungerne skulle vækkes her til morgen…hahhahahah. men vi klarede den alle i god ro og orden Smiley

Jeg røg fluks hen på sofaen i en time eller to, men noget AJ i ørerne.
GetFit.

 download 
Den skulle hjælpe med at give mig den fornødne gejst/energi/ målbevidsthed, men det virker ikke helt efter hensigten endnu… hahhaa jeg er ihvertfald flad, og har svært ved at vågne fra hypnosen igen.Det skrev jeg til Andrew i dag på hans Facebook, og hans respons var, at jeg nok havde brug for the relaxation (hahaha jeg kan høre ham sige det), og derfor bliver HELT afslappet og sover.
Hey…jeg giver det en chance og ser hvad der sker.

Hvem ved….måske det lige pludselig giver pote, og jeg så bare tæsker derudaf …………..meet meet vrrrrruuuuummmmm!

 

Humøret var ikke så godt i dag…mest pga jobsituationen, som jo mildest talt er lidt fårked.
Men fik en dejlig krammer og noget god support af Lassefar, og vi har lagt en lille plan.
Nu må vi så se om jeg får samme dejlige respons som han gjorde.
Det slår mig stadig som noget fantastisk at Facebook og netværk kan klare det som akasser og jobcentre ikke evner.
Også ret livsbekræftende….der er virkelig nogen derude, der ikke bare har nok i sig selv.
Jeg vil ønske at jeg får mulighed for at Pay it forward Smiley

 

Men alle planer ligger latente indtil i morgen – I aften er der kun tilbage at sige……YA-YA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar