fredag den 9. august 2013

Tænk engang….

Nu er der under en måned til at jeg skal deltage i Kolding Halvmarathon!
Det lyder sgu meget godt, ikk!? Men det er nu “kun” 10 km for mit vedkommende Smiley

Jeg har været ude på distancen – fed fornemmelse.
Det er jo ikke kun benene, tyngden eller luften ( altså vejrtrækningen) der gør forskellen…..hvis viljen ikke er der, går det bare slet ikke.
Hollaop, jeg løber de første 2 km på ren vilje HVER eneste gang….hahahhaha. Til gengæld er det fedt, når jeg kommer ud over 7 km…..der bliver frigjort noget lækkert stof i hjernen..uhhhhh, jeg ka’ li’ det!

3odraf

 

 

Idag blev det dog “kun” til knap 8 km…..først 2,04 km med Alfeprinsessen, og bagefter 5, 48 km alene….. ikke helt som forventet, men er stadig tilfreds Smiley
Nu er det fredag……RØDVIN!

God weekend derude Smiley

Ingen kommentarer:

Send en kommentar