tirsdag den 10. september 2013

Hvem har dog fundet på de navne!?

Sikke nogen sjove navne de har på mit job Smiley….eller NOGEN har givet dem splinternye navne, bl.a.:

Min yndlings filipino, Karla Kassedame – hun er super schnell til at smække pappekasser sammen.
Så hurtig at teamlederen indimellem må stoppe hende så hele lageret ikke bliver fyldt.

 

Fløjte Hans – han fløjter altid  og meget med på popmusikken der strømmer ud af P3.
Han har desværre kun 1 tone Smiley med åben mund……….ikke irriterende – det er det simpelthen for sjovt til.

 

Den Kutteklædte Hævner….der desværre har mistet sin kutte! Fårk if looks could kill.
Kom til at sige godmorgen til ham i dag.
Han vendte sig om og kiggede på mig…….og vendte ryggen til mig igen Skuffet smiley!!

 

Brokman – “Hvad fanden er det for noget hundeæde?”, “ wtf!? Ingen kartofler???”, “Hvad fanden betaler vi 20 KRONER for??”
TIl info er det super lækker mad vi får, lavet i et topklasse køkken af rigtige kokke!!

 

Der var jo også Nummerpigerne Smiley…men de kunne ikke tælle, så de har ikke været der i et stykke tid.
Og selvfølgelig Fru BlaBla. Langsomt vender min hørelse tilbage efter den oplevelse. Hende har vi heller ikke set (læs:hørt) længe.

 

Jeg synes bare de er sjove og søde (de fleste), og går faktisk glad ud af døren hver morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar