mandag den 28. oktober 2013

Stooooooormy weather!!

Skolebio……køre i stormvejr….væltede træer….med livet som indsats!?
Ellers tak!

Alfeprinsessen måtte lige trøstes med biohygge i soveværelset for nedrullede gardiner og med popcorn ( og smør!)…..og Percy Jackson blev lige skiftet ud med Jack Black i School of Rock!
God stil, skattepige! Vi ææææælsker Jack Black.
Rock on!!

Jeg er i super humør idag, og havde en klasse løbetur, hvor jeg ikke løb en fastlagt rute, men fandt på den hen ad vejen.
Det blev til knap 6 km UDEN djævel på skulderen, som skulle fortælle mig at jeg ikke duede, så det gik bare forrygende.
Det stormede heller ikke så meget endnu på det tidspunkt, men startskuddet havde trods alt lydt.

Var også lige et smut i Sundhedsbussen, da vi alligevel havde sneget os ned for at handle.
Den vippede så meget at vi var lige ved at blive søsyge.
Og det her vidste jeg jo godt:
Jeg har tabt mig siden sidst…YAY…….. meeeeeen min fedtprocent er gået op....Huh??
Det giver jo ingen mening. What the devil har jeg tabt!? Håber ikke det var noget vigtigt!
Og hvis I finder det jeg har tabt, så kan det afleveres i Galehuset :)

Nå, men det kunne ikke pille mit humør ned – overhovedet heller not.
Heller ikke det flyvende tagpap, jeg var lige ved at blive ramt af, da jeg skulle ind i bilen!
Tja, alvoren gik først op for mig, da jeg var kommet hjem….pyyyyh! På vej hjem så vi også at Down Town Vojens var ved at blive spærret af, så beslutningen om hjemmebiograf, gav pludselig mere og mere mening.
Hos mine forældre er deres fine store troldhassel i haven væltetTrist smiley…hvorfor er det ikke rædslerne der vælter?? Som naboens grimrian i hjørnet, der tager vores sommersol. Æv!

Havemøblerne er flyttet i sikkerhed, og alt er surret fast, så  nu sidder jeg ved stearinlys og lytter til stormen, og anden portion popcorn, der popper.
Håber I alle kommer igennem uden skrammer og huller i taget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar