tirsdag den 26. november 2013

Failbook ( som min bro siger)

Sjovt som jeg faktisk begynder at føle mig lidt afskåret fra omverdenen, pga. det manglende Facebook.
Samtidigt er jeg meget bevidst om at jeg måske har svært ved at styre det selv.

Måske et par enkle regler er på sin plads!?

1.  App’en må IKKE ligge på forsiden på mobilen, og jeg vil IKKE have opdateringer hele tiden.
jeg har ihvertfald ikke brug for at få det smidt i hovedet konstant

2. Begrænset “PÅ”-tid.
Den er straks lidt værre!
Hvornår er bedst at være på? Og kan man gøre ligesom med smøgerne……

...jeg må kun ryge 1 smøg, men hvis jeg ryger ½ nu og ½ senere, så har jeg jo stadig overholdt det!? (tænkt eksempelSmiley)

Eller hvad?

Jeg må se om jeg kan “festryge” lidt FB, eller om det bare er doomed.
Der skal ihvertfald ryddes op i hvem og hvad.
See ya there.

2 kommentarer: