fredag den 1. november 2013

November nummer 1

Vi starter på røven! Så er det sagt, og jeg siger ikke mere om det.

 

Jeg afsluttede jo mit første ½ år, med at nå begge mine mål: 10 km løb og jeg kom under 70 kg…YAY for mig!
Nu sidder jeg så med mit lækre hår og tænker, der skal noget nyt på bordet! Med hensyn til næste frisure-mål, så venter jeg lige og taler med mine “rådgivere” i weekenden, og vender tilbage med et mål på søndagSmiley.
Ellers er jeg kommet frem til dette for november:

30day-plank-challenge-chart        2013-05-12 14.06.09

Derudover er der planlagt samløb med T2 d. 24.11 – 10 km
Det skal lige siges, at hun deltager i HIllerød i et RIGTIGT løb, hvorimod jeg simulerer et herovreSmiley Venter bare på mit startnummer og starttiden Smiley.

Jeg er pivestolt af mig selv, og taknemmelig for al støtten, peptalksne og omvendt-psykologi-løbeture ( I ved hvem I er).

KEEP CALM AND CARRY ON!
God J-dag, GirlyNight og Herreaften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar