søndag den 17. november 2013

Søndagsstemning med solskin

Solen skinner og alle ligger og fimser under dynerne endnu.
Elsker at være først oppe og vågne langsomt op til familien.
2013-11-17 10.22.49

Idag er det jo søndag – det er bordmøde-dag!
Vi har, efter et godt tip, indført bordmøder. Åhr hvor det lyder religiøst Smileymåske det skulle hedde noget andet.
Jeg tror skisme jeg lægger det op til debat idag. I Galehuset må vi da kunne komme på noget bedre.

Nå, men det går i al sin enkelhed ud på, at vi som familie, lige ser hinanden i øjnene, gennemgår hvad der skal ske i løbet af den kommende uge.
Det kan være arrangementer, aftaler, store opgaver til skolen osv., men også madplanen og hvem der skal med i køkkenet og hjælpe.
Hvem der lufter vovsen!? Det har været et tilbagevendende diskussionsemne…….but no more:)
Alle bliver tilgodeset og adspurgt, og det funker.
Det er også her man tager sit brok med, og må sige ting, UDEN at andre bliver sure. Det er der så NOGENSmiley med åben mund, der har haft lidt problemer med, men det går meget bedre.
Jeg tror at vi har 2 måneders jubilæum idag.

2013-10-04 13.14.42

Vi har også indgået familiedeal om at vi skal se alle Harry Potter flimzene sammen, og idag er HP2 dag!

00003757_harry-potter-og-hemmelighedernes-kammer_plakat-dk_360 
<3 det kan momsy godt li’!
Får sgu nok ikke Lassefar med på en Twilightmarathon efterfølgende…hahahah.

På Projekt2013 fronten går det stadig rigtig godt. Jeg kom ud at løbe igår, og føler mig klar til Solidaritetsløbet, næste søndag.
Om jeg laver en ny PR, er jeg ikke sikker på, men efter at Lassefar og Tante2 psykede mig, er det gået meget bedre med løbet:), og jeg er ved godt mod.
Vægtmæssigt ligger jeg fint på 70,5. Og med tanke på den forgangne uge til halvanden, er jeg rigtig godt tilfreds.
2013-11-16 19.45.46

Ingen kommentarer:

Send en kommentar