fredag den 15. november 2013

The 5th day of Cold Turkey

5 døgn uden sociale medier – og jeg lever endnu Smiley.
Jamen, hvor er det bare fantastisk.

Jeg har haft knaldende ondt i hovedet de fleste af dagene, og er gået tidligt i seng, stort set hver aften.  Ikke rigtig nogen træning, andet end en enkelt løbetur med Alfeprinsessen.
Overskuddet vender langsomt tilbage, og dermed også glæden og overblikket. Og imorgen skal der løbes! jeg må jo træne til 10’eren næste søndagSmiley, der blinker

2013-11-14 17.15.20
Og så meldte der sig en ubændig trang til kanelsnegle. Det kan man heldigvis gøre noget ved! Både at lave dem, og at spise dem.
De er kanelsneglegale i galehuset.
Lysten til madlavning har vendt lidt tilbage, og jeg har fået lånt nogle bøger, til at inspirere mig. Nu har jeg jo ham Heston at skulle følge trop med…puha, det er hårdt arbejde.
Ungerne har været med i køkkenet – der er blevet lavet krebinetter og boller i karry. Opbagt sovs und alles.

Iaften står den på kyllingefilet med parmesan, paprika, hvidløg og kokos (tror jeg), med båndpasta og skøn chorizotomatsauce….måååååms.
Mon ikke der bliver til et billede og en opskrift!?



Indimellem sker der lige det, at een eller anden siger noget sjovt, eller jeg får taget et fedt billede…….and dont panic…. jeg deler det ikke med nogen!??!!
Hahahahha…..Det ER et “rygestop”! FULLSTOP!
Bl.a. finder jeg til stadighed sjove skilte i supermarkedet, så dem får I her
2013-11-14 12.42.46”Hulubuluuuuuu….Rasmus, hvor er du henne??”

2013-11-14 12.42.51Er det en ulv i fåreklæder….eller!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar