tirsdag den 12. november 2013

Tittebøh!

Nu har jeg vist nok fået hylet færdig….buuuuaaaaaaaaaaaarh, tror jeg nok.
Det er frygteligt med de her stressanfald.
In all fairness er det “KUN” anden gang, at det har været så slemt som lige pt. Første gang var……ja altså jo første gang.
Hollaop hvor jeg tudede.
Stakkels Lassefar – han må have valket mellem om han skulle trøste mig eller skyde mig Smiley

“Fordelen” ( Bemærk gåseøjnene!) nu, føler jeg selv, er at jeg bedre kan sætte ord på hvad der sker denne gang.
HEY!!… og jeg kan fange mig selv inden jeg drøner over prærien, og tromler alt ned på min vej….hey ho silver…FLYT DIG!!
DET sætter jeg pris på, at jeg formår denne gang.

 

Idag har været en god dag…..da først hovedpinen forsvandt omkring kl 13.
Jeg har holdt min aftale med Alfeprinsessen om at vi skal løbe sammen – tjeeeek Smiley En dejlig tur med overskud til lidt pjat.
Og her til aften har jeg fået sendt min ønske ansøgning til ønske stillingen, og udfyldt ansøgningen til grundforløb i ønske uddannelsen.
Big steps, og 2 ting mindre der ligger foran mig Smiley

Mit “rygestop”: 2 døgn uden Facebook, Twitter, Messenger …..and it feels good!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar