søndag den 15. december 2013

15. december…lidt af det hele

Det har været en kanon hyggelig weekend med lidt for enhver smag, kan man næsten sige Smiley
Lidt storcenter til at dække Alfeprinsessens behov, noget weekendophold for ungerne ( til at dække alles behov Smiley med åben mund)og en lille smule løb.
Derudover noget med små mennesker med overdimensionerede hænder og fødder, en drage med en svært besidderisk forhold til guld og ædelsten.

De sidste 3 år har vi af en eller anden underlig årsag haft biografgavekort liggende, med udløb 31.12 samme år,
hvilket har gjort at det nærmest er blevet tradition, at vi skal i biffen i december.
Hobitten sidste år, og sørme om vi ikke lige snuppede 2’eren i år.
Fed flimz!!!
THE HOBBIT: THE DESOLATION OF SMAUGHer er lige et lidt anderledes, MUMS billede fra flimzen Smiley ( stemmen er også HELT ok!)

Ham Peterdrengen kan bare komme igang og lave ALLE Tolkiens bøger, for min skyld!
Sålænge han holder sig tro mod stilen og den “verden” han har bygget op til os andre, bliver vi skisme nok ved med at gide se dem.
Jeg har KUN læst Hobitten – men det tog mig også 4-5 gange at komme i gang med den, og så at holde mig igang.
Den er meget tung, synes jeg, men jeg sætter pris på at jeg kender historien, når jeg nu ser filmene.
Og det eneste jeg vil sige ud over det er, at slutningen er PERF Smiley med åben mund.

 

2013-12-14 20.56.23 
Efter flimzen havde jeg “fået  lov” til at løbe noget sushi med hjem. YAYYYY!
Havde bestilt det til kl 20.20, og da det var klart 20.05 tillod jeg mig at påpege overfor sushimakkeren, at det var jeg utilfreds med.
Han var hverken til at hugge eller stikke i, men ville da gerne blive ved med at diskutere.
Voksen som jeg jo er (pffft), sagde jeg til sidst:
“ Nu synes jeg bare at du bliver ved med at diskutere. Farvel!”……og tog mit sushi med hjem og spiste det med velbehag Smiley med åben mund Smiley med åben mund.


2013-12-15 11.03.48 (bemærk den ligger på min dyne)
Idag var det så 3 søndag i advent, så det var tid til at pakke gave op igen…og se lige en fantastisk, lækker sag jeg har fået! En mobiltaske med hængesnor OG lille pung!

2013-12-15 11.05.19 En mobiltaske med hængesnor OG lille pung!
I LÅW IT!!Rødt hjerte

 

Nu er kæresteweekenden ovre, og jeg ligger med ondt i halsen, fnot og ømme led….øv!
Forsøgte at løbe det væk i går – det hjalp ikke.
Plan B var at drikke det væk, men det smagte ligesom bare slet ikke godt, og hjalp derfor af grunde heller ikke.
Har kapituleret og lagt mig under dynen!
flu1

Rigtig dejlig “sidste uge inden jul” til jer alle Rødt hjerte og tak til min elskede for MAX hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar