mandag den 2. december 2013

2.december……..med flashbacks

 2013-12-02 19.30.14 KENNY’S BACK!
Min højtelskede nisse, som blev givet til mig af Lars’ gamle fodboldvenner fra Frederiksberg, i forventningen om en helt anden reaktionSmiley.
I LÅW HIM Rødt hjerte og han passer på huset og modtager gæsterne, hvert år i december…..Mimselejse overtager indendøreSmiley


Igår var det Lassefars fødselsdag..hurra hurra hurraaaaaa og vi havde en rigtig hyggelig dag med venner og familie, masser af sponsoræbleskiver, vafler og GLØGG! muuums
Sjovt at “familiens” nyeste medlem var deroppe ca 4 gange….men han er også sjællænder…..fniiiiis!
Dejligt var det ihvertfald og Lassefar havde en skøn dag!

Han var dog ikke den eneste,d er blev begavet!!
JEG fik adventskalender af alletiders julefimsehyggespredernisse, Julie.
2013-12-02 19.27.08
Og jeg havde slet ikke øffet, men gjorde det naturligvis mettevuns, da jeg blev opfordret og fornemmede at Julie ligefrem manglede det.
Hun ved lige hvordan man gør andre glade med skønne tosserier Rødt hjerte, her i form af glasbrikker med rensdyrmotiv, lavet af plastperler,
og bittesmå papirsengle, der trutter i bittesmå horn, mens de flyver rundt og har hjerter på. Jeg ved LIGE hvor de skal sidde.

2013-12-02 19.27.21 glæder mig sådan til 2. advent.

 

Jeg er også selv gået i gang med mit tæppe igen! Der er lang vej endnu, men når det engang er færdigt ( ca 2025), bliver det MIG der tager den første lur med det!!

2013-11-30 00.09.28

Adventsløbet er også skudt igang – vi blev dog en dag forsikede grundet Gløggdag, så Lassefar og jeg tog 9 km her til eftermiddag istedet.
Pyhhhh….der er ikke længe til på søndag, hvor vi tager en lang tur igen – formodentlig “sammen” med T2 og quite possibly Speedston. (der er intet press OVERHOVEDET Rødt hjerte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar