søndag den 8. december 2013

8.december…. uhhhh adventsgave

Ja så blev det endelig tid til mig 2. pakke Smiley

2013-12-08 11.39.28 Jeg elsker min pakkekalender….papiret, båndet og bolschesnoren, skiltet, fonten…….you name it! Og så er den til MIG!!
Tænk sig, at der er een derude, der har tænkt på mig, og synes at jeg skal være ekstra glad HVER søndag i december
Rødt hjerte

Dagens pakke indeholdt en meget underlig nisse Smiley med åben mund
Men naturligvis er den lige tilpas underlig, til at jeg elsker den!
Endnu engang tusind tak til min nisse (læs:Julie – tjek endelig hendes blog)

2013-12-08 11.40.56

 

Har ellers haft en dejlig dag med familien – vi har hygget, holdt bordmøde og set Harry Potter 4 ( vi er igang med en marathon).
Derudover har jeg fået en skøn mail,korrespondance med en dejlig (men også meget ramt) veninde – love yaRødt hjerte

 

Og sidst men ikke mindst har dagen i dag har lært mig, at nogen gange kan det godt drikkes væk!….hahaha

3 kommentarer: