mandag den 6. januar 2014

I lære!??

Det gik først rigtigt op for mig da manden ved tavlen, sagde det til mig (og alle de andre), at nu er vi i gang med vores uddannelse/læretid.
Hihihihi..midt mellem alle drengene, der skal skrue, hamre og banke. Det være sig på en motor eller et stykke træ Smiley

 

På mit hold er de heller ikke heeeelt så modne….

Bag mig, sad der et par hobbit-piger.
De havde lange samtaler – helst mens underviseren var ved at tale – eksempelvis talte de om økonomi.
1: ”Jeg har jo ingen penge fået, så jeg har lånt 500,- af min mor til mad!”
2: “Og smøger!?”
1: “nåhrjaaaa……”
Her startede en længere udregning, hvor jeg tabte tråden en anelse (jeg lyttede jo mest til underviseren!)
Facit blev, at Hobbit nr 1, må ryge omkring 2 pakker smøger om dagen, da hun gennemsnitligt bruger 2000,- på røg om måneden.
2500,- med det løse.

Tænker at hun kommer til at have et monster fravær, alternativt skal hun have flyttet sin arbejdsplads ud bag skuret (rygestedet udenfor matriklen)
SmileySmiley

En anden lille lykkelig oplevelse….
Der sad en ung fyr ved siden af mig, og på et tidspunkt skulle vi skrive vores CPR-nr Overrasket smiley!!
Jeg føler mig bestemt ikke 19 år ældre……og måske de får et chok, når jeg engang imellem lukker Karina 12 år ud Smiley med åben mund

 

Imorgen får vi vores pladser…………..Juhuuuu, det skal nok blive sjau!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar