fredag den 24. januar 2014

Noget med hjertet

SUK!
Min dejlige veninde, her kendt som “Den gule Brik”, har desværre mistet sin far igår.
Hvor er det bare uretfærdigt og hårdt, og jeg ville ønske at jeg kunne gøre meget mere, end bare at være her.
Rødt hjerte

Det vækker enormt mange minder, og fører mig tilbage til,  da min kære svigerfar, for omtrent 12 år siden,
var igennem et lignende sygdomsforløb, med samme fatale udfald.
Desværre var han, må jeg konstatere, ikke i så gode hænder som Brikken’s far, har været.
Havde han været det, ville der have været udført en obduktion, så de kunne finde årsagen, og måske endda redde andre liv.
Jeg kunne her komme med en lang smøre om hvem der gjorde hvad eller ikke, for tro mig……der ER sådan en historie bag.
Men det hjælper ingen mere.

 

Jeg er glad for, at der ikke vil være en masse ubesvarede spørgsmål for de efterladte, i det her tilfælde, som der var for os.
Og taknemmelig for at lægerne vil til bunds i årsagen, og ikke bare slipper mysteriet om “Hvorfor gik det så galt?”!
Det KAN redde menneskeliv.

 

Jeg tror fuldt og fast på at vi ikke bare forsvinder fra verden. Vi er blot ikke i kroppen mere.
Måske rejser vi væk. Måske bliver vi her. Måske kan man vælge og vrage.
Jeg ved ihvertfald at der er nogen der passer på os, formodentlig har de det også rigtig skægt engang i mellem, når de driller os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar