lørdag den 4. januar 2014

På den anden side….(Nytår del 2….altså 2014, ikk)

2014
2013-12-31 23.56.06     2014-01-01 00.24.22     2014-01-01 00.53.29HALLO! Champagnemacarons ROCKS!
Champagne, kransekage, macarons og fyrværkeri.

Jeg har (selvvalgt) hundetjansen, mens de andre krudter den udenfor.
Det har jeg det rigtig fint med, og Mimselejse var super dygtig i år UDEN stoffer.
Bare en lille “jegprotesterertissetår” på mors gulvtæppe….det er sgu meget godt gået.
Det eneste minus ved at sidde indendøre er, at jeg ihvertfald 2 år i træk har set de første 40 minutter af“The Party” med Peter Sellers……ALDRIG slutningenTrist smiley
Note til selv: Optag den nu næste år!

Da de andre flyttede festen indenfor igen, var jeg et kort øjeblik nederen…Bare en times tidOverrasket smiley
Jeg tror, jeg et kort øjeblik fik massiv PMS, mixet med lidt trübsal, garneret med en gang deprinostalgi.
Navlepillende selvmedlidenhed.
Eneste medicin (når man nu ikke har en cowbell),knus og kram af Alfeprinsessen og verdens bedste LassefarRødt hjerte
Og sikke en fest vi havde……helt indtil kl EDV! (= lidt i 6) jeeeeps, når de gamle fester, gør de det ordentligt.

I løbet af de timer, var dermasser af hygge, fjollet snak, nye gæster, masser af kærlighed, samt et længe ventet frisørbesøg (Not me!)
2014-01-01 03.37.322014-01-01 03.58.27
Det blev bare SÅ godt! Især i betragtning af at vi nok alle var en lille smule beduggedeSmiley…bare lidt, ikk!?
Et stort skulderklap for “bollerne”, min ven! Du ser skide godt ud!

Den sidste time gik vi alle i en form for fælles selvsving Meister Proper style, så alt var ryddet og rengjort inden vi gik i seng!
TOP GÆSTER!

Beviset på en god nytårsaften – 1 styks meget træt Mimse

2014-01-01 01.31.28

Tak til Bro og Strikke, Eske og Bjarne, “ham-med-håret” og sidst, men ikke mindst ungerne og Lassefar!
2014 bliver OGSÅ vores år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar