torsdag den 23. januar 2014

Skills Schmills

Sikke en dag!
2014-01-23 12.25.59
DM i Skills, Gigantium i Aalborg…….6 timer i bussen…..whoo hoo! Eller nogetSmiley.
Afsted kl 8 fra skolen, og hjemme igen kl 17.
Den skarpe hjerne har her regnet ud, at vi derfor havde 3 timers fri leg deroppe.
2014-01-23 11.23.30
Det vildeste jeg så, var den her 3D-printer……eller måske ikke, for den printede ikke noget, mens vi stod der Tænkende smiley

MEN denne her!!
2014-01-23 13.22.40 IT’S FRIGGIN CHOCOLATE!!!

YAY….desværre var  vi  færdige med at lege efter 1 time….suk!
Og well, men der var et hotspot hjørne med en chaiselongdims, som der blev slænget sig på indtil afgang!
Nice.

På vejen hjem trak min følgesvend og jeg NITTEN, og endte bagerst i bussen, sammen med alle de unge håndværkerknajte.
Jeg pointerer……UNGE håndværkerknajte!
construction-worker-costumeSom af uforklarlige årsager kørte den hjem på Fællessang på Charlie!?kids-construction-worker-costume-sm

Det var ren Twilight Zone!
Alt fra “Er du dus med himlens fugle”, over “Polle fra Snave”, til “Klaus Jørgen”.
Nåja, og så det tidspunkt, hvor de sang “POKEMON…du skal fange deeeeem….” og lavede en hurtigt fadeout.
Der så jeg lige mit snit, så jeg brølede “…DET KRÆVER BÅDE MOOOD OG HEEEELD!”
Åhr hvad!??, lød det.
Priceless! Smiley med åben mund

 

Vi var inviteret til vores livret (i anden) hos mine forældre – gratis OG flæskesteg!? Jamen, jamen.
Min muddi var så sød at klippe håret på Pjottedrengen..pyh og tak! Han ser jo helt skøn ud igen.
Jeg fik også lige lov at få studset kanterne.
Som bonus klippede hun i mig for første gang NOGEN SINDE!!
aaaaaaaaavvvvvvv, bare et lille snip.
”ja, men det var vist også på tide!”
Tak, mor Smiley med tungen ud af munden

Nu nyder jeg en kop kaffe og en stykke dejligt, hjemmebagt franskbrød, som min Daddi har lavet.
Imens står der et glas rødvin og venter….aaaaaaaah.

Venter lige en dag eller to med opdatering på “alt det sure”……så GOD weekendRødt hjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar