onsdag den 5. februar 2014

Sigurd, dit liv er i mine hænder.

Da jeg, af gode grunde, ikke var til Førstehjælp sammen med mit hold sidste torsdag, er det blevet delt ud på 2 formiddage istedet :/
Idag og i morgen….suk… uuhhhhh utrygge mig…hehe….sammen med helt ukendte mennesker.

Igår var jeg sammen med mine “guys”, og da fik jeg ham………
2014-02-05 06.46.45-2 SIGURD! ( Han lever endnu)


Idag teamede jeg så op med 2 unge knajte.
Den ene af dem, går hos mig under navnet, “Radiatordrengen” - han står hver eneste pause, ude ved hovedindgangen,
og læner sig op ad radiatoren. Og den er IKKE tændt, så det er ikke for varmen.
Men han har ikke desto mindre gjort det siden starten af januar…….every day!!
Han er sikkert meget sød, men holdnuop….. meget menneske sky.
Jeg synes selv at jeg er et bredtfavnende menneske, men ham ved jeg sgu ikke lige hvordan jeg skal greje.


Den anden lignede en rigtig Bad boy, men var rigtig sød, da vi faldt i snak.
Og meget uheldig….eller heldig – som man nu ser på det.
Tænk sig, i en alder af 26 år, at skulle til ½ års tjek for kræft!! Det er hårdt.
Universet har sgu sendt pisse dårlig karma ud, med den sygdom.

 

Nå, men idag fik jeg endelig genopfrisket min hjerte-lunge massageSmileyDet er jeg glad for, for man ved aldrig, hvornår uheldet er ude.
Selvom man jo i det tilfælde tit kører på autopiloten.


 

Underviseren er lidt skæg, på den der tick-agtige måde….han står tit med hagen skubbet helt frem og kigger op mod loftet, mens han forklarer os noget.
Derudover har han altså en ordentlig røvfuld stavefejl i sine slides…..uuuuuuuhhhh jeg kan næsten ikke holde til det!
Igår forklarede han bl.a. om Angina Prexo……………..Sarkastisk smiley

 

Så er der vel ikke andet at sige, end pandekager!?

2014-02-05 16.13.44

Ingen kommentarer:

Send en kommentar