mandag den 24. marts 2014

Lopper

“Karinaaaaaaa….karinaaaaaaa….”
2014-03-21 17.33.09 Sådan stod den lille fondue gryde og kaldte fra øverste hylde i genbrugsbiksen, i fredags.
Jeg var i et fantastisk humør, og det var en ren tilfældighed, at jeg valgte at ose lopper.
Den var jo ikke til at stå for, vel?
Jeg er ikke sikker på herkomsten, andet end at den var fra et dødsbo, og havde et stærkt behov for at bo i Galehuset.
Welcome, little pot Smiley

 

For en måneds tid siden, faldt jeg over denne fine taske.
2014-03-24 21.53.52 Jeg har en lillebitte pung der næsten matcher fuldstændig.
Det mest spændende var næsten, den historie om ulykkelig kærlighed, snøft, hjerte-smerte, osv, der meldte sig straks jeg så lommetørklædet og de 2 panodiler.

2014-03-24 21.54.44 Stakkels frøken.

Elsker genbrug!
I LÅW IT! Rødt hjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar