tirsdag den 29. april 2014

Av i kroppen……

Skyldes det mon ugers 0-træning?
Har skisme ikke været nogen dygtig idiot:/, og nu har jeg fået mit start nummer til Femina kvindeløb (10km uden sandwich)!
Taj dæ nå sammel!!

 

Eller kan det skyldes den omgang yoga, jeg deltog i igår!?
Troede egentlig at jeg havde en ok balance – sådan en gammel gymnast som mig.
Det har jeg så ikke, kan jeg fortælle. Mine ben væltede rundt under mig, når vi skulle balancere.
Jeg befandt mig pludseligt hængene som en anden håndtaske, med vrangen ud vel at mærke, i instruktørens spæde kvindehænder!?
Her kan du selv danne billederne, mens du trækker vejret dybt ned i maven…fyld op..fyld maven helt op….
og fyld så lungerne op!! Helt op!
Mens du ånder ud i omvendt rækkefølge, kan du rejse dig op fra det sted du faldt om.

 

Det kunne også skyldes den manøvre jeg lavede ude i haven her til aften, da jeg forsøgte at fange Mimselejse.
Min overkrop havde bare ikke helt fået overtalt underkroppen til at, det var på tide at løbe, så den var en anelse forsinket.
Har nu fine army bukser med ekstra camouflage Smiley, der blinker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar