søndag den 6. april 2014

Lykken er også 8 ….ens :)

Nogen gange er man bare rigtig heldig, og det var for mit vedkommende så i den her weekend.
Den har i forvejen været præget af en slags klarsyn, når det kommer til boligen og ikke mindst al rodet.
Der er blevet rykket lidt hist og pist, og ryddet andetsteds. Ikke mindst i dag, hvor Lassefar igen fandt bordpladen i skuret.
Det var vildt!

Jeg faldt over et opslag en af mine Facebook-venner (nåja, og gammel Joomaist-ven) havde slået op.
8 spisestue i sæbebehandlet eg, med sandfarvet mikrofiber sæde…….ahvabehar.
Og til en pris, hvor vi kunne være med – HELDIG!

Så i dag hentede vi stolene hjem, og der gik et suk gennem huset, da de blev sat hen til spisebordet…
…”jaaaaaaaah”, hviskede Galehuset, “at last!”
Ikke mere 2 af dem, 2 af dem og 4 af nogen helt tredje.
Jeg er sikker på at de mennesker der plejer at komme hos os, ved hvad jeg mener.

8 ENS………suuuuuk Smiley en lille smule lykke i hverdagen

2014-04-06 18.33.04

Ingen kommentarer:

Send en kommentar