søndag den 4. maj 2014

Søndag kan også bruges

Sådan en søndag kan bruges til mangt og meget, og herhjemme blev det til en ordentlig gang smør40 til den nyligt så fintvaskede terrasse.
Og mens Lassefar styrede penslen for hårdt med sit interimistiske teleskop-pensel-system (stang/gaffa/pensel),
valgte at gå igang med “Projekt Gyngestol”.

Den har jo været under luppen for et par år siden, men da var det kun betrækket, der blev gjort noget ved.
2012-03-14 15.15.12 2012-03-14 15.34.38
Og jeg er så upraktisk anlagt, at jeg indimellem bliver lidt doven, og så ikke får gjort tingene helt færdige…..eksempelvis at sy stropper i rygpuden.
Er det ikke bare fryns og pjat?? Den kan da lige så godt bearbejdes hen imod pølsefaconen

  2014-05-04 13.58.51 Se hvad jeg mener?

 

Under alle omstændigheder har jeg af min ekstreemt veludrustede (udi værktøj) nabo, lånt en varmeblæser og en skrabedims.
Og så ellers i gang…..først i Hyggen, men jeg fandt ret hurtigt ud af, at det vist nok ikke var det sundeste at stå og indeånde smeltede malingrester…høhø.
2014-05-04 14.38.29 Nu ude i garagen, på gyngestols-stylter Smiley

 


Funny-definitions-stress

Det er lidt længe siden, at jeg har nævnt stressen – mener bestemt den fik et navn engang, ligesom alle andre, men kan simpelthen ikke huske det.
Hvorom alting er, så har jeg været hos lægen, og er blevet ordineret “Fri-tid” af lægen for at komme stressen helt til livs.
I den forstand at jeg skal væk fra Lassefar og Ze kids et par gange om ugen, for at jeg kan give slip og lade ham tage tøjlerne, og lære at det kan han altså godt.
Samt at ungerne skal lære, at far kan man også kalde på Smiley
Der kører den her “mors dags” reklame på tv for øjeblikket “mor…mor…mor…moar”…….hmmm hmmm så ved I hvordan det er…hahahha
Det er skisme lidt svært at indrømme, at jeg er (blevet??) en kontrolfreak, og at jeg mener at vide det hele meget bedre.
Jeg har jo ikke giftet mig med et skvat, vel??
Det er mit livs kærlighed, og I LOVES HIM!
Rødt hjerte


Oh well,  ”Projekt Gyngestol” vil være mit ene ugentlige “fri-mig-for-familien”-tidsrum.
Jeg skal have skrabet al malingen af, malet den op i en ny fancy farve, og lavet en fed pude, samt alternativ Rückstücke!
Spændende!
Og jeg ved allerede havd næste projekt er…uuuuuuuuuhh!

Mit andet ugentlige “fri-mig-for-familien”-tidsrum, bruger jeg på at blive højere (læs:yoga).
Er lige startet op i sidste uge, og det var super fedt.
FRIGGIN hårdt, men fedt.
thumb-music-all-morning-fatty-fat-friday-1085

Åh ja, og så venter jeg lige på “the paper work”…men der skal nok komme en “…efter!” Smiley med åben mund

Ingen kommentarer:

Send en kommentar