onsdag den 7. maj 2014

Små smil

Selvom livet ind imellem er forvirrende og træls, så er der små hverdagsting, der bare får mig til at smile og giver mig ro inden i.

Blaaandtanndet…..

“Nisserne”
Jeg husker ikke om jeg har nævnt dem før, men det er oprindeligt 3 ældre herrer, der troligt hopper
(eller ihvertfald stiger på) cykler hver morgen, og tøffer ud af byen.
Hvor de kører hen, sådan helt specifikt, har jeg ingen anelse om, men alene det at se dem,er så livsbekræftende og gør mig glad.
Jeg så dem første gang kort efter at vi var flyttet hertil, og jeg har set dem jævnligt siden.
Hvis der går lidt længere imellem, så er det med et stort smil ved gensynet.
Ikke fordi de har nogen anelse om der effekt på mig og mit humør.
I mellemtiden er de desværre blevet en mindre.Det gjorde også et stort indtryk på mig.
Det må have været virkelig underligt for de tilbageværende 2.
Men de cykler stadig, troligt derudaf.
Og jeg smiler.

 

Oh you cute little animals.
For et par uger siden var det et egern på min løbevej, idag var det en hareSmiley
PD*28230883
Mit sidste minde om en hare, er fra da jeg var barn, og der en aften hopper een forbi mit vindue – jeg ser naturligvis kun skyggen.
Uhyggelige hare!!
Den i dag, var rigtig nuser, og gav mig lige lidt ekstra energi og fokus.

Den flue der fløj lige ind på min drøbel 10 minutter før, og gav mig opkastreaktionen, og grimme billeder af en flue i min mave….

Den var IKKE nuser!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar